Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grubybojack
Vaandrig
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin/Poznań
|
Wysłany: Nie 1:27, 02 Kwi 2006 Temat postu: 9 kwietnia - strzelanka |
|
|
9 kwietnia odbedzie sie wielka super wyjechana w deche sieka bedziezw c**j wrogow do zabicia tereny tez sa zajebiste gory bagna dupy dosiaka i wiele innych atrakcji zapraszamy wszystkich zainteresowanych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dosiak
Sergeant
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:42, 02 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Male sprostowanie "dupa dosiaka" jest to kryptonim jednego z warzniejszych punktow strategicznych wiec niech se niektorzy glupich zeczy nie pomysla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Koniu88
Luitenant-Kolonel
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin City
|
Wysłany: Nie 11:09, 02 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ja tam trzeziweje wiec nic sobie nie pomysle:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Koniu88
Luitenant-Kolonel
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin City
|
Wysłany: Wto 4:37, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gruby czekamy na jakies szczegoly operacji:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grubybojack
Vaandrig
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin/Poznań
|
Wysłany: Wto 5:19, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a spoko 9 kwietnia na godz. 9 na schodach do lasu o 10 jest wyjscie na rubiez wyjsciową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wiciu
Generaal
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOSZALIN City
|
Wysłany: Wto 5:49, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No mnie niestety nie bedzie-wyjezdzam. Mam nadzieje, ze ktos bedzie robic fotki na imprezie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grubybojack
Vaandrig
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin/Poznań
|
Wysłany: Wto 6:53, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
SPoko foteczki beda :D Wiciu o nic nie boj :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz_Mielno
Soldaat der 2e klasse
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:41, 04 Kwi 2006 Temat postu: :) |
|
|
ja bede:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grubybojack
Vaandrig
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin/Poznań
|
Wysłany: Śro 0:40, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ZASADY :
1. Każdy z graczy jest na stale przydzielony do jednej z armi. Podlega rozkazom "generala" i dowódców drużyn.
2.Trafiony gracz krzyczy "dostalem" i unosi rękę. Przez 1 minutę jest ranny. Może wzywać pomocy leżac z uniesiona reka w ktorej trzyma chuste trupa.
3.Ranny gracz w czasie swojej rannej 1 minuty moze zostac wzięty do niewoli (nie jest konieczne jego opatrzenie przez sanitariusza wroga wystarczy go dotknac ręka)
4.Ranny gracz w czasie swojej rannej 1 minuty moze zostac uleczony przez sanitariusza ( zawiazac opatrunek na rece rannego)
5.Opatrywany przez medyka ranny nie jest niesmiertelnytrafiony w czasie tej operacji umiera
6.Ranny nie moze sam się poruszac /chować. Spod ognia może go znieść/ściągnąć tylko inny gracz.
7.Ranny może zostać uleczony 2 razy pod rząd ( za 3 razem nie można go uleczyć i jest zabity. Idzie do bazy i odczekuje 10 minut po czym moze wrucic do walki chyba ze general zdecyduje inaczej)
8.Sanitariusze posiadaja ograniczona liczbę opatrunków (fizyczna ich ilość przy sobie)
9. Zabity sanitariusz po "zmartwychwstaniu" jest nadal sanitariuszem
10. Uleczony gracz po założeniu opatrunku gra dalej
11. Zabity gracz (oznakowany chusta w okolicach głowy) udaje sie do swojej bazy i odczekuje 10 minut jako osłona sztabu . (moze odpierać ataki może ponownie zostać ranny lub zginąć
12. Sztab pod ogniem nie jest juz miejscem "zmartwychwastania" graczy. Organizator wyznaczy alternatywne miejsce "zmartwychwstania" służące do tego rodzaju sytuacji.
13. Po odsiedzeniu przepisowych 10 minut gracz wraca do swojego oddziału jesli inaczej nie zdecyduje generał
14. Niedopuszczalne jest rozmawianie i spacerowanie z trupami "żyjacych" graczy. Tego rodzaju zachowanie powoduje "śmierć" żywego gracza.
15. Jeniec ma obowiązek na życzenie swoich :oprawców" powinien wydać wszystkie rozkazy pisemne które przy sobie posiada, oraz wszelkiego rodzaju "rekwizyty" (w tym mapy), ponadto wziętemu do niewoli sanitariuszowi można odebrać opatrunki i przekazać je swojemu.
Po przeszukaniu " jeniec wraca do swojego sztabu jako oznakowany zabity.
16. Można odbić jeńca w trakcie jego "przesłuchania/przeszukania". W trakcie akcji jeńec powinien pozostać bierny.
17. Wszyscy zabici i powracający jeńcy powinni bezwzględnie wracać do sztabu głownymi drogami lub droga która dostawali sie na miejsce śmierci.
Jest niedopuszczalne wykorzystywanie statusu trupa jako bezpiecznego darmowego zwiadu.
18. Trupy/jeniec który nieopatrznie wlezie na ukryte stanowisko wroga może w uzasadnionym przypadku zostać wzięty do niewoli. (stosuje sie do niego wszystkie zasady dotyczace jeńców)
19. W sztabie zawsze pozostaje jedna osoba. Generał lub wyznaczona przez niego osoba.
20. Osoby posiadajace kamizelke kuloodporna lub przeciwodłamkową posiadają dodatkowe życie.
21.Trafienie w hełm nie zabija gracza oraz nie jest limitowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Koniu88
Luitenant-Kolonel
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin City
|
Wysłany: Śro 0:44, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
no n no Gruby jestem pod wrazeniem. Szczegolnie ze nie ma tych zawilych zasad co do kamizelek, a jest o wiele prostsze rozwiazanie kurwa zaczynam bardzo zalowac ze mnei nie bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grubybojack
Vaandrig
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin/Poznań
|
Wysłany: Śro 0:47, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a to nie tylok mja zoasluga ale calego sztabu organizatorow;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Koniu88
Luitenant-Kolonel
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin City
|
Wysłany: Śro 0:50, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
rozumie rozumiem i chyle czola bo jest naprawde zajebiscie tak jak powinno byc na prawdziwym zlocie grrrr moze nie pojde na ten kurs ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dosiak
Sergeant
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:50, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
to jeszcze nasz drogi organizatorze kołuj rekwizyty bo termin nagli;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JeŻu
Vaandrig
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:13, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Kamizelki mi sie zupelnie nie podobaja, zgodze sie na nie jedynie pod warunkiem noszenia oryginalnych metalowych wkladow. Ogolnie uwazam sie calosc sie nie sprawdzi, ale zobaczymy. Zasady sa dosyc zawile.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grubybojack
Vaandrig
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin/Poznań
|
Wysłany: Śro 1:16, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze to takie zasady SA na ZLOTACH ASG i tam sie jakos sprawdzaja nie sa tam zawile. Po drugie licza sie kamizelki jak juz napisaono k.odporne i p.odlamkowe albo z wkaldami albo wypchane!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|